Campanya primavera Botmol. Mariona Rodriguez Rius

Des del Botmol (Unió de botiguers de Molins de Rei), cada any es duen e terme campanyes al llarg de les quals se sortegen diferents productes i serveis (viatges, sopars, etc.). En aquesta campanya volíem fugir de regals concrets i vam optar per un sorteig de premis per valor de 100, 250 i 500 €. Per donar aquests premis, es va crear una moneda, la Boti, equivalent a 1 €, vàlida a totes les botigues del Botmol. Aquesta forma de premi permetia poder-lo gastar en diferents establiments, des de productes barats a cars, tant de primera necessitat com no.

La creació d’una moneda és un model de creixement econòmic i social a escala local, ja que crea un cercle tancat. Els premis donats beneficien el client i al mateix temps tornen a les botigues del Botmol en forma de vendes i possibles nous clients.

Es podia participar en aquest sorteig a les botigues del Botmol amb el mètode tradicional de la butlleta o mitjançant un concurs a Facebook, pensat també per aconseguir més seguidors a les xarxes socials i un públic més jove. Per aquest projecte es va dur a terme la imatge, la programació i la gestió del concurs, el disseny i producció de les Botis, així com del material gràfic complementari, com ara el cartell, flyers informatius o les butlletes del concurs.

 

Aquest projectes es va realitzar sota el nom de dösdisseny, en col·laboració amb Núria Jiménez.

  • Imatge de campanya
  • Cartell
  • Moneda de la Unió de botiguers
  • Flyer informatiu
  • Pancarta
  • Disseny per a Xarxes socials

Client: Unió de botiguers de molins de Rei (BOTMOL)